Prezi és un programa de presentacions per explorar i compartir idees sobre un llenç virtual basada en la informàtica en núvol. Prezi es distingeix per la seva interfície amb zoom, que permet als usuaris disposar d’una visió més apropada o més allunyada de la zona de la presentació.
Dirigit avenedors, oradors, professors, formadors, directius i qualsevol persona que necessiti seduir a l’audiència a base de presentacions esquemàtiques, persuasives i impactants.
Particulars i empreses que necessitin crear presentacions dinàmiques online.
Temari:
Nou concepte de presentació: mapes conceptuals i zooming
Crea un compte Prezi
Eines Prezi: navegar per Prezi, menú d’opcions, treballar amb marcs, crear recorreguts
Insereix objectes: imatges, vídeos, formes, sons
Canvia el disseny de la presentació
Modes de presentació
Comparteix la presentació
Integra la presentació al teu web
Crea una presentació efectiva: utilitza elements sorpresa, la importància de les imatges, elements de disseny.
L’enviament de les dades d’aquest formulari, implica l’acceptació de la política de privacitat i protecció de dades.
De conformitat amb els articles 5 i 6 de la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter personal, l’informem que les dades que voluntàriament ens faciliti seran incorporades a un arxiu responsabilitat d’accio3.
Tanmateix, Vostè dona consentiment per a que les seves dades puguin ser utilitzades per accio3 per a l’enviament del butlletí electrònic, de comunicacions comercials i/o ofertes publicitàries. Vostè podrà en qualsevol moment exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint un e-mail a info@accio3.com.
“Tot molt bé: organització, formador…”
F.A., participant del curs Kaspersky, per EA Aigua Ter Llobregat, febrer 2020“Formador muy agradable, explicaciones inteligibles, conocimiento extenso de la materia”
A.M., Excel 2016 avanzado para Ravago Chemicals Spain, octubre 2018.“La terminología és molt interessant, i la forma de fer, l’estratègia adequada de Marketing. Molt ben explicats tots els conceptes i clars”
A.X., curs e-commerce per a Viajes TravelTec, abril 2018“…buena disposición del profesor para comentar todas las dudas”
M.M., Curs Administració SCCM, empresa Software Científico (Madrid), maig 2016.“Como aspecto positivo destaco el aporte de otras herramientas como Infogram”
L.A., curs PREZI NEXT, empresa BETWEEN Technology, nov. 20172021 © Tots els drets reservats. Política de privacitat