Aprenem a implantar les eines de gestió del temps mitjançant Outlook amb una organització simple i eficaç, prioritzant les tasques que depenen dels objectius, dividint les tasques en accions, optimitzant la gestió dels calendaris compartits, etc.
L’enviament de les dades d’aquest formulari, implica l’acceptació de la política de privacitat i protecció de dades.
De conformitat amb els articles 5 i 6 de la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter personal, l’informem que les dades que voluntàriament ens faciliti seran incorporades a un arxiu responsabilitat d’accio3.
Tanmateix, Vostè dona consentiment per a que les seves dades puguin ser utilitzades per accio3 per a l’enviament del butlletí electrònic, de comunicacions comercials i/o ofertes publicitàries. Vostè podrà en qualsevol moment exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint un e-mail a info@accio3.com.
“Dona una visió del potencial de Genesis Framework molt clara”
X.J., alumne del curs Genesis Framework per a Wordpress, novembre 2014.Aspectes positius… “el temari, l’aula d’ensenyament, l’horari”
J.M.M., curs Anàlisi de dades amb Excel 2013: Power Pivot, Power View, Power Map, juny 2016.“Curso muy productivo y educativo para toda persona q se encuentra en el mundo laboral”
P.O. ; curs Xarxes Socials i aplicacions per a emprenedors i emprenedores, per a Creu Roja, octubre 2019Aspectes positius: “Amenidad y profundidad”
J.M., SharePoint (MOC 20339-1) per a COPISA, maig 2017“Ha estat molt bé, m’ha agradat la metodologia”
C.D., Taller de comunicació, per a BSM, novembre 20162021 © Tots els drets reservats. Política de privacitat