25 de gener de 2016
Dotar de competències tecnològiques als treballadors suposa una millora instantània en la competitivitat i productivitat de l’empresa.
Es tracta d’una inversió d’implantació ràpida i rendibilitat immediata, més que d’una despesa.
La formació de qualitat no és gratis, ì per això les ajudes a les empreses a través de la Fundació Tripartita faciliten aquesta inversió, que en alguns casos pot resultar de cost 0 Euros.
A causa dels avenços tecnològics la formació contínua transcorre en paral·lel a la trajectòria laboral del treballador. Mitjançant la formació adequada, el treballador se sent acompanyat en la seva evolució professional, i més implicat al augmentar la sensació de pertinença a l’empresa.
Un empleat satisfet treballarà per a la satisfacció del client, i els clients recorden més temps un bon servei que el preu que han pagat.
I com que la diversió no està renyida amb la seriositat sinó amb l’avorriment, les activitats lúdiques outdoor milloren la comunicació interpersonal entre els membres dels equips de treball, reforcen la resistència a l’estrés, i es guanya en autoconfiança. I a més, es poden bonificar com a formació.
Des d’accio3 l’ajudem a detectar les necessitats de formació, i aportem solucions en competències digitals i personals.
Més info…
L’enviament de les dades d’aquest formulari, implica l’acceptació de la política de privacitat i protecció de dades.
De conformitat amb els articles 5 i 6 de la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter personal, l’informem que les dades que voluntàriament ens faciliti seran incorporades a un arxiu responsabilitat d’accio3.
Tanmateix, Vostè dona consentiment per a que les seves dades puguin ser utilitzades per accio3 per a l’enviament del butlletí electrònic, de comunicacions comercials i/o ofertes publicitàries. Vostè podrà en qualsevol moment exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint un e-mail a info@accio3.com.
“Formador muy agradable, explicaciones inteligibles, conocimiento extenso de la materia”
A.M., Excel 2016 avanzado para Ravago Chemicals Spain, octubre 2018.“…este curso estuvo excelente para aclarar toda las dudas”
Suriam, participant curs MARKETPLACES: estrategia, logística y gestión, per a Creu Roja, agost 2020“Destaco com a positiu els professor i els exemples preparats, i que tot funciona a la primera”
J.R.M., alumne del curs Genesis Framework per a Wordpress, novembre 2014.“Tot molt bé: organització, formador…”
F.A., participant del curs Kaspersky, per EA Aigua Ter Llobregat, febrer 2020“Aspectes del formador: motivador i bon comunicador”, C.D., Taller de comunicació i habilitats socials, per a BSM, novembre 2016
C.D., Taller de comunicació i habilitats socials, per a BSM, novembre 20162021 © Tots els drets reservats. Política de privacitat