—
Hi ha un perfil d’inversor que es beneficia de saber fer una bona interpretació de les dades que ens ofereix el mercat, i desmitificar el món de la borsa sabent que aconseguir grans beneficis comporta grans riscos.
L’enviament de les dades d’aquest formulari, implica l’acceptació de la política de privacitat i protecció de dades.
De conformitat amb els articles 5 i 6 de la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter personal, l’informem que les dades que voluntàriament ens faciliti seran incorporades a un arxiu responsabilitat d’accio3.
Tanmateix, Vostè dona consentiment per a que les seves dades puguin ser utilitzades per accio3 per a l’enviament del butlletí electrònic, de comunicacions comercials i/o ofertes publicitàries. Vostè podrà en qualsevol moment exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint un e-mail a info@accio3.com.
“La duración podría extenderse a más horas”.
M.F., Excel medio para COPERAMA, mayo 2019“Aspectes del formador: motivador i bon comunicador”, C.D., Taller de comunicació i habilitats socials, per a BSM, novembre 2016
C.D., Taller de comunicació i habilitats socials, per a BSM, novembre 2016Curs molt dinàmic i pràctic. La professora m’ha agradat molt com ha portat el curs. Molt entenedor.
P.R., alumna curs Excel 2013 avançat de Tesa Tape S.A., juliol 2015“Curs molt pràctic. Explicacions clares i molt bé la resolució de dubtes”
V.M., alumna del cursGenesis Framework per a Wordpress, novembre 2014.“Como siempre, perfecto!”
Curs Excel 2013, anónimo, Fund.Bancària La Caixa, maig 20162021 © Tots els drets reservats. Política de privacitat